top of page
Writer's pictureScarlet

Poetry

Updated: Jan 19, 2022

Apa yang aku kongsikan dalam blog tentang poetry bukanlah kisah aku sebenarnya. Semuanya tentang kehidupan seseorang di luar sana yang kita sendiri tak tahu kisah hidupnya. Apa yang dia rasa dari segi hati, kesusahan diri dia memendam rasa peritnya hati. Siapa tahu? Dari segi relationship. Sebab tu aku bagi nama lubuk. Perasaan yang mendalam dari lubuk hatinya.


Jadi apa yang ada dalam blog aku ni semua adalah random story yang aku sendiri bayangkan dari segi aku tengok drama. Dari segi mata yang aku sendiri lihat depan mata. Itu sahaja.


So kalau otak aku ni terfikir lagi kisah-kisah hati. Yang mungkin korang sendiri pernah rasa. Aku akan kongsikan lagi ye. See yaaaa....


6 views0 comments

Recent Posts

See All

BAB 1

Pandangan Di Waktu Hujan. Febuari 2010. Angin bertiup. Menghembus ke seluruh pelusuk tubuhku. Mengenangkan masa lalu. Ye, Dia. Kalaulah...

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page