top of page
Writer's pictureScarlet

SILAP


Mata tertumpu pada seseorang, Seorang yang sudah berteman, Bermesra dan berpimpin tangan, Mengharapkan dia pulang.


Ukiran senyuman tak pernah lekang, Kau sentiasa ceria pandangan, Silap aku, Membuang kau di tepi jalan.


Aku? Menyesal tak berkesudahan.


Aku berdiri di tepi bangunan, Mencuri pandangan yang aku rindukan, Kau berusaha memperbaiki hubungan, Akhirnya juga dibuang.


Sekian lama, Aku sedar tentang sesuatu, Kehilangan kau membuatkan aku tak menentu, Diselubung rasa pilu, Diam dan terus membisu.


Aku sedar siapa aku, Hati kau tak layak orang seperti ku, Hidup hanya memikirkan diri sendiri, Tanpa perasaan dan hati.


Silap aku.


Kau bunuhlah aku dalam kata, menembusi hati bagaikan perluru, Biar aku lenyap buat selama, Supaya kau bernafas seperti biasa.

21 views0 comments

Recent Posts

See All

Σχόλια


Post: Blog2_Post
bottom of page